• Facebook
telefon: +36 305 658 658
  • Kezdőlap
  • Így dolgozunk
  • Mentor program
  • Referenciák
  • Publikációk
  • Magunkról, kapcsolat
  • Ajánlatkérés
  • Menu Menu

Biotrans – Ételhulladék elszállítás

“Úgy láttam, hogy hasonlóan gondolkodunk arról, hogy mitől lesz vonzó egy honlap…”

Dr. Rádó Zsófia, Biotrans

A Biotrans a korábbi ÉvHonlapra díjunk nyomán talált ránk, amikor Zsófia, az egyik cégvezető a legszebb magyar honlapok után keresett az interneten. Ilyen indítás után nem lehet félvállról venni a munkát, de hát nálunk ez nem is szokás. A kész honlap megjelenése példaértékűen tiszta és lényegretörő.

Ezekkel járultunk hozzá

– ötlet és design, koncepció, – struktúra, tartalmi felépítés, – keresőbarát funkciók, – tartalomkezelő rendszer, – marketinges üzenetek és vizualitás – a tartalom angolra fordítása – angol nyelvű honlap szerkesztése

Élenjáró imázs, iránymutató megjelenés

Az elkészült honlap tudatos, profi szolgáltatásokat nyújtó vállalat képét közvetíti. Sikerült olyan módon bemutatni az ételhulladék elszállítás szolgáltatását, hogy az ízléses és esztétikus maradt minden részletét illetően. A weboldal sok dícséretet kap, reméljük az üzleti mutatók is alátámasztják a váltás sikerét.

A feladat

A korábbi weboldal is kiemelkedő volt a maga korában, ezért 2019-ben is szerettük volna tartani azt a megjelenést, ami iránymutató lehet az iparág számára. Egy ilyen elvárás mindig motiváló, örömmel vetettük bele magunkat a munkába.

Partnerünk olyan honlapot szeretett volna, amely:

– látványos, színvonalas és egyszerűen használható
– bármikor módosítható, ezért nem kell várni a szerkesztőkre
– legyen rajta ajánlatkérési lehetőség
– vonzóan mutassa be az szolgáltatást
– hiteles és méltó képet nyújtson a vállalat munkájáról

Élőben is megnézheted!

www.biotrans.hu

Így készült a weboldal

Két konzultációval indítottunk, az első inkább az ismerkedést szolgálta, a másodiknál viszont már kizárólag a célra koncentráltunk. Tekintve, hogy személyes találkozó nélkül, kizárólag telefonos megbeszélésekkel terveztünk, a munka elején hosszabb konzultációk voltak. Összesen 4-5 megbeszélés volt, amikor egyeztettük a rendelkezésreálló anyagokat és áttekintettük a haladást.

A fejlesztés vagy két hónapig tartott, mialatt volt idő a tartalmi anyagok csiszolására, az aloldalakon teljesen újraírt tartalmi részek követik egymást. A honlap fő üzeneteit megcsiszoltuk, marketingesebbé tettük. A formaterv elsőre tetszést aratott, a tartalmi felépítés néhány megbeszélés során állt össze. A szerkesztői munka viszonylag hamar megvolt. Végezetül a honlap keresőoptimalizálása történt, amely magában foglalta a korábbi honlap webcímeinek integrálását. Az előző honlap webcímeit az új honlap aloldalaira irányítottuk, ezért nem lesznek törött linkek a keresőrendszer korábbi honlapot soroló hivatkozásairól.

Az eredmény

– Pozitív visszajelzések a honlappal kapcsolatosan
– Reszponzív megjelenés a mobilos közönség felé
– A honlap bizalmat és imázst épít, s ez jól érezhető
– Új angol nyelvi verzióval szólítja meg a külföldieket
– A honlapgazda egyszerűen kezelheti tartalmait
– Remek keresőoptimalizált tartalom

Zsófia ezt írta:

“Örülök, hogy titeket választottalak, nem is gondoltam volna, hogy ilyen gördülékenyen mehet egy honlaptervezési folyamat. Elégedett vagyok, a jövőben is csak veletek fogok dolgozni ezen a területen.”

Dr. Rádó ZsófiaBiotrans Kft.

Megújuló kommunikáció, felívelő eredmények

Nézd meg, mit jelentett ez két partnerünk számára!

Ez a két vállalkozás kiugró eredményekkel gazdagodott. Megerősítették piaci pozícióikat, s mára válogatott vevőkört szolgálnak ki magasabb profittal, egyenletesen bővülő üzletmenettel. Olvasd el, hogyan sikerült ezt elérni!

Induló vállalkozásként

Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Hónapok alatt növekvő pályára álltak, ma piaci szegmensük jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.

“A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Rendszeresen, hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors

Vajon milyen lépések születtek a siker érdekében?


Adj jobb esélyt magadnak, olvasd el!

Meglévő vállalkozást erősítve

Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. 30% növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával, az üzletvitel hatalmasat változott. Évek óta hetente konzultálunk, azóta megtízszerezte árbevételét.

“Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.

Vajon mi a volt a stratégia, ami ezt eredményezte?


Kérd el, fordítsd saját hasznodra!

Ez is jár hozzá!

Egy remek könyv, ami összefoglalja a szemléletet, ami már sok partnerünknek segített megtöbbszörözni az eredményeket!

Hogyan lehet weboldalad hatásos, bizalomépítő és üzletileg helytálló? Erről szól ez a könyv, jó szívvel ajánlom Neked!

Ebben a könyvben összefoglaltam azokat az elveket, amelyek mentén építkezve úgy kommunikálhatsz, ami kiemel a versenytársak közül. Leírtam, hogyan érdemes felépíteni üzeneteidet, azok sorrendjét, konkrét példákkal, módszertan érkezik megújuló, ütős ajánlataidhoz és azok tálalásához.

Hatás 1:

Napokon belül hozzáfogsz, hogy az alapoktól átalakítsd kommunikációidat!

Hatás 2:

Világosan fogod látni, mi a különbség a weboldalépítés és a marketingorientált webes kommunikáció között, és rájössz, hogy nagy kanállal kéred az utóbbit…

Olvasd el, fordítsd saját hasznodra!

Itt kérd el!

További munkáink közül

horgászat, zemplén

Üzleti Asztrológia

horgászat, zemplén

Ezüstcsenkő Horgásztó

honlap, tartalom, webshop

Duanszolárium

Alphadesign
  • Így dolgozunk
  • Mentor program
  • Magunkról, kapcsolat
  • Referenciák
  • Publikációk
  • Ajánlatkérés
  • Adatvédelmi tájékoztató
Főnix Rockandrollhonlap, tartalom, webshopDuanszolárium
Scroll to top