Csokicsövek, csoki árnyalatok: barna bőr télen, nyáron
„8 év után újra együtt dolgoztunk! Honlapom ismét várakozáson felüli színvonalon újult meg! Köszönöm.”
Ducsik Anita, tulajdonos
A korábbi weboldal remek kiállást képviselt 2014-ben és az azt követő években. 8 év után azonban eljött az idő, hogy megújuljon. Az új weboldal a grafikus kiállás újjászületése mellett webshop funkciókkal is bővült. Ettől kezdve online is megvásárolhatók a bérletek és a bőrápolási kellékek.
Ezekkel járultunk hozzá
– ötlet és design, koncepció, – struktúra, tartalmi felépítés, – keresőbarát funkciók, – tartalomkezelő rendszer, -webshop rendszer, bankkártyás fizetés, – marketinges üzenetek és vizualitás
Marketinges célok
A honlapgazda korábbi honlapjával is szeretett volna kiemelkedni a szoláriumstúdiók közül. Ez sikerült 2014-ben. Vajon az új honlap is teljesíti az elvárást? A Duanszolárium több évtizede működik, s igyekszik kivételes szoliélményt kínálni vendégeinek. A szoli gazdája úgy tudott ilyen hosszú ideig színvonalas szolgáltatást nyújtani, hogy figyelemmel követi piacának technológiai változásait, és féltőn óvja vendégei bőrének egészségét.
A honlap feladata ezt a fajta igényességet és szakmai színvonalat képviselni és tolmácsolni. Ezen kívül mára lehetőség van a webshopban online is megvásárolni a szoli szolgáltatásait és az ajánlott bőrápolási termékeket.
A feladat
A korábbi weboldal is kiemelkedő volt a maga korában, ezért is szerettük volna tartani azt a megjelenést, ami iránymutató lehet az iparág számára. Egy ilyen elvárás mindig motiváló, örömmel vetettük bele magunkat a munkába.
Partnerünk olyan honlapot szeretett volna, amely:
– látványos, színvonalas és egyszerűen használható
– bármikor módosítható, ezért nem kell várni a szerkesztőkre
– legyen lehetőség online fizetésre
– vonzóan mutassa be az szolgáltatást
– hiteles és méltó képet nyújtson a stúdió szolgáltatásairól
Élőben is megnézheted!
Így készült a weboldal
Mivel már volt egy korábbi közös munkánk, elég könnyen azonosíthattuk az elvárásokat és a honlap megújuló céljait. Egyes részeket átvettünk a korábbi weboldalról, nyilván a hasznos tartalmakat nem vetettük el, hanem aktualizáltuk. Az új design sarokpontjainak megfelelően tördeltük a tartalmakat, s megújítottuk a képeket.
A termékek leírásainál érdemes megjegyezni a bérletek termékképeit, amelyek saját ötlettől vezérelve készültek proaktívan. A termékképek a honlappal együtt készültek, a honlapgazda örömmel vette a javaslatot, ami után teljesen új bérlet illusztrációk születtek.
A fejlesztés kb egy hónapig tartott, mialatt volt idő a tartalmi anyagok csiszolására, az aloldalakon teljesen újraírt tartalmi részek követik egymást. A honlap fő üzeneteit megcsiszoltuk, modernebbé tettük. A formaterv elsőre tetszést aratott, a tartalmi felépítés néhány megbeszélés során állt össze. A szerkesztői munka viszonylag hamar megvolt. Végezetül a honlap keresőoptimalizálása történt, amely magában foglalta a korábbi honlap webcímeinek integrálását. Az előző honlap webcímeit az új honlap aloldalaira irányítottuk, ezért nem lesznek törött linkek a keresőrendszer korábbi honlapot soroló hivatkozásairól.
A webshop kártyaelfogadását a Barionhoz kötöttük be, így gyors megoldással megszülethetett az online kifizetések metódusa. Ezért jelenleg lehetőség van arra, hogy a vendégek, és a visszatérő vevők otthonról is megvásárolhatják a számukra szimpatikus bérleti konstrukciókat.
Az eredmény
– Pozitív visszajelzések a honlappal kapcsolatosan
– Reszponzív megjelenés a mobilos közönség felé
– A honlap bizalmat és imázst épít, s ez jól érezhető
– Az új kiállás kiemelkedő alátámasztja a szakmiságot
– A honlapgazda egyszerűen kezelheti tartalmait
– Remek keresőoptimalizált tartalom