• Facebook
telefon: +36 305 658 658
  • Kezdőlap
  • Így dolgozunk
  • Mentor program
  • Referenciák
  • Publikációk
  • Magunkról, kapcsolat
  • Ajánlatkérés
  • Menu Menu

Duanszolárium – barna bőr télen, nyáron

“8 év után újra együtt dolgoztunk! Honlapom ismét várakozáson felüli színvonalon újult meg! Köszönöm.”

Ducsik Anita, tulajdonos

A korábbi weboldal remek kiállást képviselt 2014-ben és az azt követő években.  8 év után azonban eljött az idő, hogy megújuljon. Az új weboldal a grafikus kiállás újjászületése mellett webshop funkciókkal is bővült. Ettől kezdve online is megvásárolhatók a bérletek és a bőrápolási kellékek.

Ezekkel járultunk hozzá

– ötlet és design, koncepció, – struktúra, tartalmi felépítés, – keresőbarát funkciók, – tartalomkezelő rendszer, -webshop rendszer, bankkártyás fizetés, – marketinges üzenetek és vizualitás

Marketinges célok

A honlapgazda korábbi honlapjával is szeretett volna kiemelkedni a szoláriumstúdiók közül. Ez sikerült 2014-ben. Vajon az új honlap is teljesíti az elvárást? A Duanszolárium több évtizede működik, s igyekszik kivételes szoliélményt kínálni vendégeinek. A szoli gazdája úgy tudott ilyen hosszú ideig színvonalas szolgáltatást nyújtani, hogy figyelemmel követi piacának technológiai változásait, és féltőn óvja vendégei bőrének egészségét.

A honlap feladata ezt a fajta igényességet és szakmai színvonalat képviselni és tolmácsolni. Ezen kívül mára lehetőség van a webshopban online is megvásárolni a szoli szolgáltatásait és az ajánlott bőrápolási termékeket.

A feladat

A korábbi weboldal is kiemelkedő volt a maga korában, ezért is szerettük volna tartani azt a megjelenést, ami iránymutató lehet az iparág számára. Egy ilyen elvárás mindig motiváló, örömmel vetettük bele magunkat a munkába.

Partnerünk olyan honlapot szeretett volna, amely:

– látványos, színvonalas és egyszerűen használható
– bármikor módosítható, ezért nem kell várni a szerkesztőkre
– legyen lehetőség online fizetésre
– vonzóan mutassa be az szolgáltatást
– hiteles és méltó képet nyújtson a stúdió szolgáltatásairól

Élőben is megnézheted!

www.duanszolarium.hu

Így készült a weboldal

Mivel már volt egy korábbi közös munkánk, elég könnyen azonosíthattuk az elvárásokat és a honlap megújuló céljait. Egyes részeket átvettünk a korábbi weboldalról, nyilván a hasznos tartalmakat nem vetettük el, hanem aktualizáltuk. Az új design sarokpontjainak megfelelően tördeltük a tartalmakat, s megújítottuk a képeket.

A termékek leírásainál érdemes megjegyezni a bérletek termékképeit, amelyek saját ötlettől vezérelve készültek proaktívan. A termékképek a honlappal együtt készültek, a honlapgazda örömmel vette a javaslatot, ami után teljesen egyedi bérlet illusztrációk születtek.

A fejlesztés kb egy hónapig tartott, mialatt volt idő a tartalmi anyagok csiszolására, az aloldalakon teljesen újraírt tartalmi részek követik egymást. A honlap fő üzeneteit megcsiszoltuk, modernebbé tettük. A formaterv elsőre tetszést aratott, a tartalmi felépítés néhány megbeszélés során állt össze. A szerkesztői munka viszonylag hamar megvolt. Végezetül a honlap keresőoptimalizálása történt, amely magában foglalta a korábbi honlap webcímeinek integrálását. Az előző honlap webcímeit az új honlap aloldalaira irányítottuk, ezért nem lesznek törött linkek a keresőrendszer korábbi honlapot soroló hivatkozásairól.

A webshop kártyaelfogadását a Barionhoz kötöttük be, így gyors megoldással megszülethetett az online kifizetések metódusa. Ezért jelenleg lehetőség van arra, hogy a vendégek, és a visszatérő vevők otthonról is megvásárolhatják a számukra szimpatikus bérleti konstrukciókat.

Az eredmény

– Pozitív visszajelzések a honlappal kapcsolatosan
– Reszponzív megjelenés a mobilos közönség felé
– A honlap bizalmat és imázst épít, s ez jól érezhető
– Az új kiállás kiemelkedő alátámasztja a szakmiságot
– A honlapgazda egyszerűen kezelheti tartalmait
– Remek keresőoptimalizált tartalom

Anita ezt írta:

“Örülök, hogy újra együtt dolgoztunk, honlapom várakozáson felüli módon újult meg. Vendégeinktől jó visszajelzéseket kapok, s ez tovább erősíti a szolárium hírét.”

Ducsik AnitaDuanszolárium

Megújuló kommunikáció, felívelő eredmények

Nézd meg, mit jelentett ez két partnerünk számára!

Ez a két vállalkozás kiugró eredményekkel gazdagodott. Megerősítették piaci pozícióikat, s mára válogatott vevőkört szolgálnak ki magasabb profittal, egyenletesen bővülő üzletmenettel. Olvasd el, hogyan sikerült ezt elérni!

Induló vállalkozásként

Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Hónapok alatt növekvő pályára álltak, ma piaci szegmensük jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.

“A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Rendszeresen, hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors

Vajon milyen lépések születtek a siker érdekében?


Adj jobb esélyt magadnak, olvasd el!

Meglévő vállalkozást erősítve

Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. 30% növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával, az üzletvitel hatalmasat változott. Évek óta hetente konzultálunk, azóta megtízszerezte árbevételét.

“Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.

Vajon mi a volt a stratégia, ami ezt eredményezte?


Kérd el, fordítsd saját hasznodra!

Ez is jár hozzá!

Egy remek könyv, ami összefoglalja a szemléletet, ami már sok partnerünknek segített megtöbbszörözni az eredményeket!

Hogyan lehet weboldalad hatásos, bizalomépítő és üzletileg helytálló? Erről szól ez a könyv, jó szívvel ajánlom Neked!

Ebben a könyvben összefoglaltam azokat az elveket, amelyek mentén építkezve úgy kommunikálhatsz, ami kiemel a versenytársak közül. Leírtam, hogyan érdemes felépíteni üzeneteidet, azok sorrendjét, konkrét példákkal, módszertan érkezik megújuló, ütős ajánlataidhoz és azok tálalásához.

Hatás 1:

Napokon belül hozzáfogsz, hogy az alapoktól átalakítsd kommunikációidat!

Hatás 2:

Világosan fogod látni, mi a különbség a weboldalépítés és a marketingorientált webes kommunikáció között, és rájössz, hogy nagy kanállal kéred az utóbbit…

Olvasd el, fordítsd saját hasznodra!

Itt kérd el!

További munkáink közül

asztrológia honlap, alphadesign referencia

Üzleti Asztrológia

horgászat, zemplén

Ezüstcsenkő Horgásztó

honlap, tartalom, webshop

Duanszolárium

Alphadesign
  • Így dolgozunk
  • Mentor program
  • Magunkról, kapcsolat
  • Referenciák
  • Publikációk
  • Ajánlatkérés
  • Adatvédelmi tájékoztató
Biotranshorgászat, zemplénEzüstcsenkő Horgásztó
Scroll to top