• Facebook
telefon: +36 305 658 658
  • Kezdőlap
  • Így dolgozunk
  • Mentor program
  • Referenciák
  • Publikációk
  • Magunkról, kapcsolat
  • Ajánlatkérés
  • Menu Menu

Ezüstcsenkő Horgásztó – zempléni horgászélmény

Hozd el a családot, ha megunták a vízpartot, a közeli hotelben ejtőzhetnek.. – pihentető program az egész családnak!

“Köszönöm a mindig konstruktív és hasznos segítséget, nagyban megkönnyítetted a munkámat, hálás vagyok érte!”

Csabai Hajnalka, marketing manager

A horgásztó tulajdonosai szerették volna, ha az internet nagyobb hangsúly kap a horgászok elérése tekintetében. Ráadásul meghívják az egész családot! Amíg apuka horgászik, a család akár kirándulhat. Később pedig a hotelben találkoznak. Mindezt egy csomagban, egy ajánlatban!

Ezekkel járultunk hozzá

– ötlet és design, koncepció, – logó tervezése, – struktúra, tartalmi felépítés,  – időjárás előrejelzés, – horgászhely előrendelési lehetőség, – keresőbarát funkciók, – tartalomkezelő rendszer,  – marketinges üzenetek és vizualitás

A weboldal céljai

A honlapgazdával szeretett volna kiemelkedni weboldalával a terlület szereplői fölé, s ez nyilvánvalóan sikerült is. Olyan weboldalt szeretett volna, amely kezes eszközt jelent a későbbi kommunikációhoz. A horgászok felé akár csomagajánlatok közlésére is van lehetőség, ezzel szívesen él a honlapgazda. A horgászok felhasználói élményét időjárás erőrejelzéssel gazdagítottuk, ráadásként pedig online horgászjegy foglalásra van lehetőség.

A teljesült feladat

A weboldalnak nem volt elődje, első honlap a horgásztó életében. Partnerünk olyan honlapot szeretett volna, amely:

– látványos, színvonalas és egyszerűen használható
– bármikor módosítható, ezért nem kell várni a szerkesztőkre
– legyen lehetőség online foglalások megtételére
– vonzóan mutassa be a várható horgászélményt
– s nyilván mobilon is hibátlanul működjön

Élőben is megnézheted!

www.ezustcsenkohorgaszto.hu

Így készült a weboldal

Megbízóinkkal online konzultáltunk, a weboldal felépítés során nem volt személyes találkozó. 3-4 egyeztető megbeszélés történt a munka során, illetve a szükséges tartalmi vázlatok e-mailben érkeztek meg. A tartalmak struktúrálását saját magunk végeztük, partnerünknek csak a kész oldalterveket kellett jóváhagyni. Ezek sorban megtörténtek, alkalmanként csupán apró módosításokat végeztünk. Végig éreztük Megbízónk bizalmát, öröm volt úgy dolgozni, hogy hagyták a kreativitást kibontakozni.

A fejlesztés kb. 2 hónapig tartott, az előkészített tartalmakat partnerünk szerverünkre töltötte fel. Így hamar minden készen volt a kezdéshez. A weboldal első verziója már minden fontos témát tartalmazott, a tördelés és megjelennés az első óráktól kezdődően remek ívben zajlott. Nem voltak vargabetűk, fussunk neki mégegyszer körök.

Mivel a brief elég részletesen vázolta az irányt, és az első konzultciókon is jól átbeszéltünk mindent, az alapos előkészítés meghozta az eredményt. Sima, kevés mérföldkővel tarkított közös munka zajlott.

Az eredmény

– Pozitív visszajelzések a horgászoktól
– Reszponzív megjelenés a mobilos közönség felé
– A honlap szép és vonzza a horgászokat
– Az időjárás kiegészítő sikert aratott
– Az online foglalás működik
– A honlapgazda egyszerűen kezelheti tartalmait
– Részletes csomagajánlatok várják az érdeklődőket

Partnerünk ezt írta:

“Köszönöm a mindig konstruktív és hasznos segítséget, nagyban megkönnyítették a munkámat, hálás vagyok érte!””

Csabai HajnalkaMarketing menedzser, DBH Group

Megújuló kommunikáció, felívelő eredmények

Nézd meg, mit jelentett ez két partnerünk számára!

Ez a két vállalkozás kiugró eredményekkel gazdagodott. Megerősítették piaci pozícióikat, s mára válogatott vevőkört szolgálnak ki magasabb profittal, egyenletesen bővülő üzletmenettel. Olvasd el, hogyan sikerült ezt elérni!

Induló vállalkozásként

Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Hónapok alatt növekvő pályára álltak, ma piaci szegmensük jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.

“A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Rendszeresen, hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors

Vajon milyen lépések születtek a siker érdekében?


Adj jobb esélyt magadnak, olvasd el!

Meglévő vállalkozást erősítve

Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. 30% növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával, az üzletvitel hatalmasat változott. Évek óta hetente konzultálunk, azóta megtízszerezte árbevételét.

“Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.

Vajon mi a volt a stratégia, ami ezt eredményezte?


Kérd el, fordítsd saját hasznodra!

Ez is jár hozzá!

Egy remek könyv, ami összefoglalja a szemléletet, ami már sok partnerünknek segített megtöbbszörözni az eredményeket!

Hogyan lehet weboldalad hatásos, bizalomépítő és üzletileg helytálló? Erről szól ez a könyv, jó szívvel ajánlom Neked!

Ebben a könyvben összefoglaltam azokat az elveket, amelyek mentén építkezve úgy kommunikálhatsz, ami kiemel a versenytársak közül. Leírtam, hogyan érdemes felépíteni üzeneteidet, azok sorrendjét, konkrét példákkal, módszertan érkezik megújuló, ütős ajánlataidhoz és azok tálalásához.

Hatás 1:

Napokon belül hozzáfogsz, hogy az alapoktól átalakítsd kommunikációidat!

Hatás 2:

Világosan fogod látni, mi a különbség a weboldalépítés és a marketingorientált webes kommunikáció között, és rájössz, hogy nagy kanállal kéred az utóbbit…

Olvasd el, fordítsd saját hasznodra!

Itt kérd el!

További munkáink közül

asztrológia honlap, alphadesign referencia

Üzleti Asztrológia

horgászat, zemplén

Ezüstcsenkő Horgásztó

honlap, tartalom, webshop

Duanszolárium

Alphadesign
  • Így dolgozunk
  • Mentor program
  • Magunkról, kapcsolat
  • Referenciák
  • Publikációk
  • Ajánlatkérés
  • Adatvédelmi tájékoztató
Duanszoláriumhonlap, tartalom, webshopasztrológia honlap, alphadesign referenciaÜzleti Asztrológia
Scroll to top