Telkibánya – A kincseket rejtő világ…
„Köszönöm, letisztult, igényes munkát vehettünk át, aminek igazán örültünk. Szívvel ajánlom tovább munkátokat…”
Gál Péter, Szállodavezető
Az Ezüstfenyő Hotel szerette volna új, modern köntösbe öltöztetni honlapját. Ez volt a negyedik zempléni témájú honlap egyetlen év alatt. Miután a szintén zempléni Mézes Gergő weboldal ÉvHonlapja díjat kapott, ez esetben is különlegesen szép honlapot szerettünk volna alkotni. Erre jó pálya nyílt, hiszen a téma is gyönyörű.
Ezekkel járultunk hozzá
– ötlet és design, koncepció, – új tartalmi struktúra, – tartalomfejlesztés, szövegírás, – a tartalom szerkesztése, – keresőbarát funkciók, – tartalomkezelő rendszer, – marketinges üzenetek és vizualitás
A weboldal gyönyörű, nagy képeket kapott, hangulata illik ahhoz a milliőhöz, amely Zemplén szívére jellemző. Az alkalmazott gyönyörű fotók igazi vendégcsalogatók, a honlap pedig a szállodai szolgáltatások bemutatása mellett kitér a környék nevezetességeire, amelyeket kirándulóként érdemes felkeresni. A weboldalt igazi információs szigetnek szántuk, ami bemutatja, miért is érdemes felkeresni hazánk e gyönyörű ékkövét, Telkibányát.
A korábbi weboldal is kiemelkedő volt a maga korában, az új honlappal a korábbi irányt folytattuk, viszont sokkal részletesebben sőt, olyan hangulattal, ami vonzó meghívást jelent a pihenni vágyóknak és a kirándulóknak.
Partnerünk olyan honlapot szeretett volna, amely:
– látványos, színvonalas és vonzó
– bármikor módosítható, ezért nem kell várni a szerkesztőkre
– legyen rajta foglalási lehetőség
– vonzóan mutassa be a hotelt és a környéket
– valamint technológiáját illetően is előrelépés legyen
Élőben is megnézheted!
Az első telefonos konzultáción áttekintettük a korábbi honlap témáit, szelektáltunk. Megnéztük, melyek azok a részletek, amelyeket szeretnénk megtartani és még jobban részletezni. Amelyek előmozdítják a weboldal céljának megvalósulását és mik azok, amik elhagyhatók. Ebből is volt jó pár. Így tulajdonképpen egy szelektálással indítottunk, ennek eredményeként egy célirányos tartalom kezdett körvonalazódni, ez aztán kijelölte a további fejlesztések menetét.
Belevettettük magunkat a zempléni környék nevezetességeibe, kigyűjtöttünk tucatnyi látványosságot és turistacélpontot. Tulajdonképpen ezzel hamarabb megvoltunk, mint a hotel dolgaival. Mire a képanyag beérkezett a hoteltől, a turistáknak szánt rész szinte kész volt.
Utána a fókuszt a hotel dolgaira irányítottuk. Felépítettünk a hangterápia, a wellness és étterem részeket. Ehhez többnyire konkrét képanyagot kaptunk, különösen az étterem gasztrofotói tekintetében. A csúcsidő az utolsó két hét volt, amikor a szövegek véglegesítése és az utolsó aloldalak készültek. A feljesztés kb. 8 hetet kért, ebben volt némi holtidő és tesztelési fázis. A végeredményt keresőoptimalizált formában adtuk át.
– Pozitív visszajelzések a honlappal kapcsolatosan
– Foglalások érkeznek a honlapon
– Partnerünk elégedett, sikerült kiemelkedőt alkotni
– Reszponzív megjelenés a mobilos közönség felé
– A honlap bizalmat és imázst épít, s ez jól érezhető
– Új angol nyelvi verzióval szólítja meg a külföldieket
– A honlapgazda egyszerűen kezelheti tartalmait
– Remek keresőoptimalizált tartalom