

Kinek hinnéd el, hogy zárad biztonságos?
Egy csillogó celebnek, vagy egy borostás betörőnek?
Vajon milyen referenciára van szükséged ahhoz, hogy megjegyezzék termékedet, szolgáltatásodat? Olvasd el erről a következő gondolatokat, s rá fogsz jönni, mi jobb egy puccos celebnél!
Teljesen mindegy, hogy milyen időket élünk, a régi idők újsághirdetéseiben ugyanúgy meg kellett győzni a leendő vevőt, mint ma, amikor dübörög az online. Legfeljebb ma színesebbek a hirdetések, nem újságokban, hanem online híreket böngészve kerülnek elénk a laptopok és mobilok képernyőin.
Először is nyilvánvalóan figyelemfelhívó hirdetések kellenek. Pár poszttal korábban írtam arról, milyen képeket zabál a nép: cuki kisgyerek, ari kiskutya, és szép nők. – Azonban persze nem lehet minden hirdetést ezekkel illusztrálni. Elég unalmas is lenne

A kreatívak kitalálták, hogy akkor legyen egy híres ember, akire mindenki figyel. Akit sokan szeretnek, rajongóik vannak. Ha egy ilyen celeb mondja el a tutit, akkor azt sokan megnézik. Nos, valóban megnézik a celebet, legeltetik a szemüket, de a termékre már sokkal kevesebben emlékeznek.
Van egy másik gond is. Az elmúlt évtizedekben a vevők okosodtak, a celebek pedig devalválódtak. Főleg a hazaiak. Úgy tartja a köztudat, hogy pénzért tulajdonképpen bármit elvállalnak, tisztelet a kivételnek, akik bizony kivételesen kevesen vannak. Tehát, ha bejön a képbe egy divatos celeb, és elkezdi dicsérni valakinek a termékét, akkor az emberek okkal feltételezik, hogy az adott celebet megvásárolták, s persze ez rendszerint így is van.
Ezért, ha eddig azon gondolkoztál, hogy behozol a képbe egy népszerű színészt vagy énekest, gondold át a dolgot még egyszer! Inkább hozz be egy szakértőt, közben próbálj azzal kilépni a klisék közül. Ha például a szabadult betörő bevallja, hogy azt a bizonyos zárat eddig nem sikerült feltörnie, az elég jó ötlet lehet.
A szakértőknek jobban hisz a piac, mint egy pénzért színészkedő celebnek.
További hasonló témák


A weboldal versenyelőny – így tedd azzá!
Érdemes ezt is elolvasnod!
Egyik partnerünkkel 11 éve dolgozunk együtt, miközben hétről hétre adaptáljuk az új ötleteket, és a változó körülményekhez idomítjuk a céges kommunikációt. Számszerűsítettük, mit is jelentett ez az utóbbi 5 évben:
Olvasd el, hogyan működik a mechanizmus, amely másfél milliárd forintot tett partnerünk zsebébe 5 év alatt!
Lehet ennyivel több, csak mert jó az online kommunikáció?
Bizonyított példa mutatja, hogy működik a dolog!
Vajon hogyan állt össze ez a stratégia?