• Facebook
telefon: +36 305 658 658
  • Kezdőlap
  • Így dolgozunk
  • Mentor program
  • Referenciák
  • Publikációk
  • Magunkról, kapcsolat
  • Ajánlatkérés
  • Menu Menu

G-TA központi porszívók, elszívástechnika

“Pontosan olyannak született meg ez a honlap, amilyet elképzeltem.”

Kanizsár Krisztián – ügyvezető, tulajdonos

“Nem véletlen! Különösebb egyeztetések nélkül, proaktívan építettük újjá, ezt jelenti 7 évnyi rendszeres együttműködés…” – Gergely Gábor, Alphadesign

Megújulva üzleti okból

7 év után az időközben megváltozott kommunikáció igényelte a megújult kiállást. A weboldal folyamatos csiszolása mellett ráfért egy renoválás, amikor is összefogtuk a legfontosabb marketingüzeneteket, újra csokorba fűztük azokat, és hatékonyabb rendszerbe foglaltuk. A weboldal eddig is jól teljesített, a friss struktúra pedig méginkább segíti a pozícionálást. A mai honlap a modern trendeknek megfelelő, ugyanakkor magabiztos üzleti jelenlétet tolmácsol. Még több megkeresést várunk tőle.

Megújulva technikai okokból

A korábbi honlap 7 éves volt, technikailag a tegnap világát idézte. Időközben nyilván fejlődött a technológia, az újabb honlapok több lehetőséget kínálnak, modernebb eszközöket vonultatnak fel az adminisztrációs felületeken. Egyszerűbb kezelést, gyorsabb működést várhatunk, – jópár régi megoldást teljesen újra váltottunk. Mivel ez a honlap hétről hétre fejlődik, a korábbi, bedugult struktúra végre levegőhöz jutott, öröm vele dolgozni!

A G-TA weboldal marketingcéljai

A weboldal szilárdan alátámasztja azt a szakmai tapasztalatot, amit a G-TA 20 éve jelent az elszívástechnika piacán. A weboldal nem zsúfolja túl a marketingüzeneteket, elsődleges mondanivalója, hogy nem készülékeket, hanem rendszert ajánl. Aki központi porszívót tervez otthonába, vagy éppen a munkahelyre szeretne ipari elszívókat, azok számára a honlapgazda teljs szolgáltatást nyújt a berendezések kiválasztásától a rendszer beüzemeléséig.

Ezzel kapcsolatban a weboldal bőséges szakmai tartalmat, érdekességeket és értékes információkat tár ez érdeklődők elé, a szolgáltatások szakmaiságát erősítve. Minden jelentősebb tartalmi rész alatt megtalálható az ajánlatkérésre motiváló szekció, amely hatékonyan tereli az érdeklődést a honlapgazdához. A feliratkoztató metódusok CRM rendszerbe továbbítják az érdeklődők adatait, akik ezután hírlevélben és telefonon is megszólíthatók. A marketingtölcsér nagyszerűen működik, ami szépen látszik az üzleti eredményeken.

A G-TA korábbi weboldala 2014-ben készült, tulajdonképpen az alapoktól építettük fel vele a vállalkozás online kommunikációját. A rendszeres közös munka és a bevetett online stratégiák már az első évben 30%-kal növelték az eredményeket. A sikerek nyomán partnerünk évről évre bizalmat szavaz a további együttműködésnek.

Élőben is megnézheted!

www.g-ta.hu

Így készült, – rendszeres együttműködés nyomán

Krisztiánnal már 2014 óta rendszeresen együtt dolgozunk. A korábbi honlap ennek megfelően 7 évig szolgálta a célokat. Minden héten konzultálunk, megbeszéljük, mi történt üzleti téren az elmúlt napokban. Kívülállóként szívesen teszünk olyan meglátásokat, amelyek segítik az üzleti döntéseket, s örömmel láttuk, hogy ez szépen megmutatkozott az eredményeken már az elejétől fogva.

A weboldal és a hozzá kapcsolódó kommunikáció az első évben 30%-kal emelte az üzleti eredményt, s a további években is folytattuk ezt a fajta közös munkát.

7 év után új weboldalt építettünk fel a korábbi nyomán. A rendszeres együttműködésnek köszönhetően tisztán látjuk a célokat és a részleteket. Így nyilván nem az ismeretlenbe ugrottunk bele a weboldallal, sokkal inkább egy jól ismert, remek partnernek készítettünk egy modernebb, és vélhetően még eredményesebb weboldalt.

Az eredmény

– Pozitív visszajelzések
– Példaértékű honlap
– Reszponzív megjelenés
– Ajánlatkérők a honlapon
– Optimalizált, keresőbarát felépítéssel
– Megfésült, hatékony marketingüzenetekkel

Külön örülünk annak, hogy a Krisztiánt és cégét majd egy évtizede kísérjük napi munkája során, és nagyszerű partnert ismerhettünk meg benne. Igazán szép referenciát kaptunk, amit nagyra értékelünk. Köszönjük a bizalmat!

Partnerünk ezt írta:

“Az együttműködéssel közösen töltött évek tapasztalata alapján elmondhatom, hogy ha kivennénk cégünk mellől az Alphadesign-t, akkor az alapokhoz kellene visszatérni.”

Kanizsár KrisztiánG-TA - ügyvezető, tulajdonos

Megújuló kommunikáció, felívelő eredmények

Nézd meg, mit jelentett ez két partnerünk számára!

Ez a két vállalkozás kiugró eredményekkel gazdagodott. Megerősítették piaci pozícióikat, s mára válogatott vevőkört szolgálnak ki magasabb profittal, egyenletesen bővülő üzletmenettel. Olvasd el, hogyan sikerült ezt elérni!

Induló vállalkozásként

Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Hónapok alatt növekvő pályára álltak, ma piaci szegmensük jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.

“A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Rendszeresen, hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors

Vajon milyen lépések születtek a siker érdekében?


Adj jobb esélyt magadnak, olvasd el!

Meglévő vállalkozást erősítve

Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. 30% növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával, az üzletvitel hatalmasat változott. Évek óta hetente konzultálunk, azóta megtízszerezte árbevételét.

“Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.

Vajon mi a volt a stratégia, ami ezt eredményezte?


Kérd el, fordítsd saját hasznodra!

Ez is jár hozzá!

Egy remek könyv, ami összefoglalja a szemléletet, ami már sok partnerünknek segített megtöbbszörözni az eredményeket!

Hogyan lehet weboldalad hatásos, bizalomépítő és üzletileg helytálló? Erről szól ez a könyv, jó szívvel ajánlom Neked!

Ebben a könyvben összefoglaltam azokat az elveket, amelyek mentén építkezve úgy kommunikálhatsz, ami kiemel a versenytársak közül. Leírtam, hogyan érdemes felépíteni üzeneteidet, azok sorrendjét, konkrét példákkal, módszertan érkezik megújuló, ütős ajánlataidhoz és azok tálalásához.

Hatás 1:

Napokon belül hozzáfogsz, hogy az alapoktól átalakítsd kommunikációidat!

Hatás 2:

Világosan fogod látni, mi a különbség a weboldalépítés és a marketingorientált webes kommunikáció között, és rájössz, hogy nagy kanállal kéred az utóbbit…

Olvasd el, fordítsd saját hasznodra!

Itt kérd el!

További munkáink közül

horgászat, zemplén

Üzleti Asztrológia

horgászat, zemplén

Ezüstcsenkő Horgásztó

honlap, tartalom, webshop

Duanszolárium

Alphadesign
  • Így dolgozunk
  • Mentor program
  • Magunkról, kapcsolat
  • Referenciák
  • Publikációk
  • Ajánlatkérés
  • Adatvédelmi tájékoztató
Tündérvízhttps://alphadesign.hu/tunderviz/Testelixír
Scroll to top