A cégvezető sóhaja:
Milyen jó lehetett marketingezni 20 éve, amikor alig volt verseny az interneten!”
Még szerencse, hogy ma sem kell az egész világgal versenyezned… – Olvasd el, miért!
20 éve csak pár vállalkozás volt jelen a mai tömegekhez képest, úgy tűnik régen, igazán egyszerű dolog volt kiemelkedni.
Egy Altavista nevű keresőrendszert használtunk, a Netszkép böngészővel, és volt még az Explórer, de nem volt fészbúúk, sem gugli. A mai technológiák zöme hiányzott. Sokan, a hétköznapi emberek azt sem tudták, mi is az internet.
Amikor első internetes előfizetésemet megrendeltem, csak betárcsázós vonal létezett, sípoló telefonmodemet dugtunk a pécébe. Az internetszolgáltató csak 20 vonalat tudott kiszolgálni, ennyien lóghattunk a weben egyszerre az egész környékről. Az első hónapokban mégsem volt foglalt a vonal, bármikor kapcsolódhattam.
Ebből pedig gondolhatod, hogy a mai közönség töredékét sem lehetett elérni 20 évvel ezelőtt. Az emberek egyszerűen nem interneteztek. Ezért csak keveseknek sikerült kiemelkedni, azok is inkább a tengerentúlon csináltak karriert.
Ma, amikor tök egyszerű megjelenni a világhálón, bemutatni céged, vállalkozásod ajánlatát, az egész piac nyüzsög, tülekedik. Borotvaéles a gazdasági verseny, hatalmas a reklámzaj. Ebből következően nehéz kiemelkedőt alkotni, valami olyat üzenni a világnak, ami megállítja ezt a fene nagy rohanást.
De van egy jó hírem. Nem kell az egész világgal versenyezned. Elég, ha felméred iparágadat, és a saját üzleti szegmensedben bekerülsz a legjobb 10 százalékba.
Nem kell forradalmit alkotni, csak megfelelő kommunikációt bevetni annak érdekében, hogy saját célcsoportod meghallja. Nem kell az egész világhoz harsogni reklámodat, csak azokhoz elég szólni, akiket érdekelhet ajánlatod. Hidd el, ez sokkal egyszerűbb, mint új guglit alkotni, új paradigmaváltást.
Elég, ha kiemelkedő a megjelenésed, hatásosak az üzeneteid és a megfelelő helyre teszed, pontosan célcsoportod orra elé. Csupán ennyitől is megerősödik céged, vállalkozásod, eredményeid bővülni fognak.
Ebben segítünk Neked, és vannak is eredmények.
Pénzégetés helyett kiemelkedő kommunikáció
Egyik KKV partnerünk havi 40 milliós árbevételnek örvendhet a következetes marketingmunka eredményeként. Sok éve dolgozunk együtt, miközben hétről hétre adaptáljuk az új ötleteket, és a változó körülményekhez idomítjuk a céges kommunikációt.
40 millió havonta! Lehet ennyivel több, csak mert jó az online kommunikáció?
Igen, partnerünk példája bizonyítja! Vajon hogyan áll össze ez a stratégia?