Olvasd el, mi kell a haldokló honlap helyén főníxmadárként újjászülető marketinges produkcióhoz, ami új korszakot nyit vállalkozásod életében!
Meddig tűröd még, hogy van egy kézenfekvő eszközöd, ami tetszhalott állapotban vegetál? Pedig arra szolgálna, hogy lehetséges ügyfelek tömege számára hirdesse ajánlatodat, és hozzád terelje őket… A főnixként való újjászületéshez ilyen dolgok kellenek:
Kreativitás
Arról szól, hogyan lehet úgy webre adaptálni vállalkozásodat, hogy az egyedien, személyre szabott módon valósuljon meg. Ebben benne van minden nézőpont, a megjelenés színvonalától az ütős ajánlatok megszületésén túl a marketingfolyamatok megtervezéséig. Ha jól sikerül, feltámadó weboldal új megjelenést és hangvételt kölcsönöz, ami kiemel a versenytársak tömegéből! Sőt, ajánlatod könnyen megjegyezhető lesz, és vonzó! A kreativitás gondolkodás kérdése. Nem biztos, hogy az első verzió a nyerő, többszöri nekifutást igényel, tökéletesítést, de végeredmény ragyogó!
Tipp: Nem kell kreatívnak lenned! Olvasd el miért!
Az elmúlt 20 év alatt projektek regimentjén dolgoztunk, egy egész hegynyi tapasztalatot szereztünk. Kis túlzással azt mondhatjuk, hogy ránézünk dolgaidra, és tudjuk mit szeretnél. Tudjuk, mire lesz szükség, milyen eszközök szükségesek, tudjuk hogy nézzen ki, tudjuk hogyan kellene kommunikálni. Segítünk üzleti ajánlataidat és folyamataidat a webre applikálni. Így nyugodtan ránk bízhatod magad, engedd, hogy irányítsuk a fejlesztést. Nem kell kreatívnak lenned, mi azok vagyunk!

Szemlélet
A szövegek és ajánlatok megfogalmazásánál hasznos, ha pontosan tudod, mivel ragadd meg célcsoportod figyelmét, és hogyan vezesd végig őket ajánlatodon. Legtöbben égnek a vágytól, hogy weboldalukon elmondhassák saját erősségeiket, és figyelmen kívül hagynak egy régi marketinges mondást: Senkit nem érdekel ki vagy, amíg nincs egy jó ajánlatod! Ezért érdemes a figyelmet magadról az ajánlataidra terelned. Ez egyfajta szemléletet kér, és hogy dolgaidat az ügyfelek szemszögéből tolmácsold.
Tapasztalat
A tapasztalat azt jelenti, hogy vannak ismereteid a témában, és nem akkor kezded összegolyózni az infókat a weboldal felépítéséhez, amikor belevágsz a feladatba. Kész metódusok állnak rendelkezésedre, amelyeket csak személyre kell szabni. Így pontosan olyan produkció születik, ami a Te céljaidat segíti, és amit saját magadénak érezhetsz.
Új vagy a témában? Hogyan lesz mégis kiemelkedő?
Velünk pontosan olyan produkció születik, ami a Te céljaidat segíti. Hasznos honlap, lélegző kommunikáció, amit saját magadénak érezhetsz. Ennek megvalósítása érdekében sokkal gyorsabban dolgozunk, mint egy olyan megvalósító, aki vakarja a fejét. – Számíthatsz rá, hogy a számodra elkészülő produkció is átlagon felüli színvonalú lesz!
Határidő, hatékony teljesítés
Alapvető érdek, hogy az online produkció minél hamarabb beinduljon. A határidő kényes kérdés, mert nem csak a produkció fejlesztésének vannak határidői, de az ehhez szükséges szakmai információk elkészítése is ütemtervnek megfelelően kell, hogy történjen. Pedig a komoly cél mellé a határidőt is oda kell tenni. E nélkül nem sokat ér a célkitűzés.
Képzeld el, hogy ezt gondolod: – le fogok fogyni! Vagy: – abbahagyom a dohányzást. Nemes gondolatok, de sajnos nincs ott, hogy mikor. Ezért az ilyen célok általában nem valósulnak meg. De ha így tűzöd ki a célt: – Renoválom a weboldalt, holnap kezdem, és két hónapon belül megvalósítom. Ez már konkrét elhatározás, amihez azonnal lehet tervezni a köztes lépéseket. Ha így indulsz neki, akkor jó eséllyel sikerül!
TIPP! Honlap átépítése előtt ez a következő logikus lépés!
Díjtalan konzultáció
Kézenfekvő lépés lehet, ha díjtalan konzultációt kérsz, mert gyorsan kiderülhet, hogyan segíthetünk. Mi már évtizedek óta dolgozunk hozzád hasonló cégekkel, vállalkozókkal, akik elégedettek. Tartozz Te is közéjük! Kérj konzultációt most!
Egyik KKV partnerünk havi 40 milliós árbevételnek örvendhet a következetes marketingmunka eredményeként. Sok éve dolgozunk együtt, miközben hétről hétre adaptáljuk az új ötleteket, és a változó körülményekhez idomítjuk a céges kommunikációt.
40 millió havonta! Lehet ennyivel több, csak mert jó az online kommunikáció?
Igen, partnerünk példája bizonyítja! Vajon hogyan áll össze ez a stratégia?
Lapozd végig a véleményeket!
„A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. 11 éve rendszeresen, hetente konzultálunk.”
„Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.”
„Rövid idő alatt mindent elkészített a csapat amit kértünk, és annál sokkal többet. A megvalósult álom végre informatív de nem unalmas. Láthatóak az erősségeink de nem tolakodó. Nagyon jól használható mind nekünk mind a partnereknek.”

“Jól esett, amikor proaktív módon bátran nyúltatok a tőlünk kapott anyagokhoz, de bizalommal tudtuk jelezni, ha valamit másként szeretnénk. Azt tettétek hozzá, ami hiányzott, nem többet, és nem kevesebbet.”
„Köszönöm, letisztult, igényes munkát vehettünk át, aminek igazán örültünk. A jövőben is bizalommal fordulok hozzátok és szívvel ajánlom tovább munkátokat…”
“Számomra váratlan és hihetetlen volt, hogy mindig betartottátok a határidőket és a megbeszélteket.”
“A heti konzultációk nagyon fontos elemei a közös munkának, amikor élőben is találkozunk még ha online történik is. Mire már épp leülepednék, Te jössz néhány új inspirációval és akkor nekem is jobban gurul tovább a szekér.”