Mivel tele van az életünk reklámokkal, nem egyszerű kitűnni saját üzeneteiddel. Pedig a nagyszerű üzenetek képesek úgy termőre fordítani a honlapot, hogy képes légy azzal elérni üzleti álmaidat. Az ilyen üzenetek titka, hogy azonnal felébresztik a figyelmet, a kíváncsiságot. Ha képes vagy ilyen üzeneteket írni, akkor megdícsérheted magad, mert pontosan ismered a vevők pszichológiáját. Ha viszont szeretnél egy jó gondolatébresztőt, olvass tovább!
A felkeltett kíváncsiság és a megtalált kézenfekvő megoldás öröme az, ami átütő sikerre viszi üzeneteidet a weboldalon. Ha van mellette egy igazán izgalmas cím, akkor teljes az eszköztár, amit bevethetsz a cél érdekében.
Gond, hogy a nagy reklámügynökségek általában másként gondolkoznak. Egy sor rejtett trükköt alkalmaznak annak érdekében, hogy az olvasók emlékezzenek a márkanévre. Ezek többnyire imázsreklámok, amelyek olyan mértékben égetik a pénzt, hogy csak a legnagyobbak engedhetik meg maguknak. Az ilyen példákat követni a kis és középvállalkozásoknak, vagy egyéni vállalkozóknak egyet jelent az öngyilkossággal. Minek is nevezhetnénk, ha olyan üzenetekbe, reklámokba fektetnél milliókat, amelyek nem hoznak profitot belátható időn belül?
Ezért érdemes megjegyezni ezeket: Az EMBEREK…
- Nem vesznek meg bármit is, mert jó a szlogened!
- Nem vesznek azért, mert jópofa vagy!
- Nem vesznek azért, mert azt állítod, hogy Te vagy a legjobb!
- Nem vesznek azért, mert szép honlapod!
- Nem vesznek azért, mert van egy jó terméked!
De akkor miért vásárolnak pont tőled?
A jó termék és egy szép honlap alapvető, de az egyetlen mód, hogy vásárlásra késztesd az embereket, az az, hogy adsz nekik egy klassz okot, – miért is kell tőled vásárolni! S ebben a képletnek fontos eleme a JÓ AJÁNLAT, és az azt követő azonnali cselekvésre motiváló ukáz.
Egy ilyen üzenet megoldást adhat a vállalkozások legnagyobb problémájára, a vevőhiányra. Képes megragadni az elmékben dolgozó bosszantó gondokat, problémákat, megoldást kínál, és cselekvésre motivál.
Te is tudod, hogy az emberek elérése pokoli drága. Pontosan azért, mert olyan mértékű reklámzajban élünk, ami védekezésre állítja be agyunkat és elménket. Csak azok az üzenetek számíthatnak azonnali válaszra, amelyek pillanatok alatt képesek közvetíteni a főbb gondolatokat, és képesek a borotvaéles célzásra.
Egyszerű kommunikációs stratégia
Vannak jó példák. Ilyen lehet, amikor egy rádióreklám a problémával kezdi és azonnal javasol. Pl. Körömgombától szenved? Akkor ajánlunk egy jó megoldást, rendelje meg most! – vagy – Szülőként gondot jelent a lurkók elhelyezése a nyári vakációban? Szerezzen nekik felejthetetlen élményt, magának pedig pár nap nyugalmat, – kattintson, és biztosítsa be gyermeke helyét! ”
Ezeknek a hirdetéseknek közös pontja, hogy:
- Megragadják a figyelmet
- Felkínálnak egy izgalmas ajánlatot
- Majd cselekvésre szólítanak fel
Azonnal választ kérnek a célcsoporttól, s ez az azonnali válasz az, ami mérhető sikert jelent a hirdetőknek, Neked is. Többé nem kell bizonytalan paramétereket elemezned a hirdetés sikere kapcsán, mert nincs rá szükség. Pontosan tudhatod, milyen eredmény érkezett, hányan telefonáltak, rendeltek, stb. Nincs több találgatás, csak mérhető eredmények.
Az általunk készített weboldalak és kommunikációs fordulatok terén ilyen elveket követünk. Legjobb ügyfeleink számára kiépítünk egy olyan kommunikációs stratégát, ami erre van felhúzva. Ezért ezek a weboldalak, a köréjük épített kommunikációs stratégia és kampányok működnek. Akár nálad is működhetnek, és kiváló eredményt hoznak, ha megengeded, hogy segítsünk ebben.
Értékeld ezt a posztot!
Egyik KKV partnerünk havi 40 milliós árbevételnek örvendhet a következetes marketingmunka eredményeként. Sok éve dolgozunk együtt, miközben hétről hétre adaptáljuk az új ötleteket, és a változó körülményekhez idomítjuk a céges kommunikációt.
40 millió havonta! Lehet ennyivel több, csak mert jó az online kommunikáció?
Igen, partnerünk példája bizonyítja! Vajon hogyan áll össze ez a stratégia?