Egy jól teljesítő és kiemelkedő weboldal kivitelezése általában nem egyszerű dolog, tele buktatóval, csapdával, amibe könnyen bele lehet esni. Pedig ha egy jó partnert találsz, jó eséllyel kiderülhet, hogy tulajdonképpen öröm a közös munka és látványos a haladás.
Vajon mi a titok, ami miatt a webesekkel való együttműködésnek oly eltérő a megítélése? Rémálom vagy élvezetes közös munka, amit elképzelsz e téren? Nyilvánvalóan ez utóbbit kívánod magadnak.
Szerintem az a titok, hogy nincs semmilyen titok. Amit adsz, azt kapod vissza. A weboldal és a hozzá kapcsolódó kommunikáció megalkotásának alapja nálunk is a bizalom. Amennyiben bizalmatlanul, saját elképzeléseidhez görcsösen ragaszkodva ugrassz bele a kapcsolatba, úgy olyan is lesz a végeredmény. Ha viszont megtiszteled partneredet azzal, hogy figyelsz rá, nyitott vagy a kreatív javaslatokra, úgy klassz produkciók születnek.
Ehhez nem kell egymás mellett ülni. Csupán meghallgatni a másikat. Az elmúlt 18 év alatt úgy alakult, hogy mára partnereink az ország majd’ minden táján élnek és dolgoznak. Nyilván egy részükkel sohasem találkoztunk személyesen. De hát azért van telefon, skype, s más vívmányok, hogy anélkül is beszélhessünk, hogy egy asztalnál ülnénk.
S amikor megajándékozzuk egymást azzal a bizonyos drága idővel, hogy megbeszéljük dolgainkat, – s hogy egymásra figyeljünk a közös munka eredménye érdekében -, a főszerep a figyelemé.
Figyelted? Bizalom, idő, figyelem. A legdrágább dolgok manapság… – ez a valutája annak, hogy sikeres projektet zárjunk. A távolság, – az nem fontos!
Partnerünk, Zsófia ezt írta a minap: “Ez a honlap meghozta a frissességet, amit vártunk tőle, öröm ránézni! Nem is gondoltam volna, hogy ilyen gördülékenyen mehet a honlaptervezési folyamat. Elégedett vagyok, a jövőben is csak veletek fogok dolgozni ezen a területen.“.
Olvasd el, hogyan sikerült személyes találkozók nélkül, mindössze pár telefonos konzultáció során megalkotni ezt a weboldalt! http://bit.ly/2Z4UGR3
Pénzégetés helyett kiemelkedő kommunikáció
Egyik KKV partnerünk havi 40 milliós árbevételnek örvendhet a következetes marketingmunka eredményeként. Sok éve dolgozunk együtt, miközben hétről hétre adaptáljuk az új ötleteket, és a változó körülményekhez idomítjuk a céges kommunikációt.
40 millió havonta! Lehet ennyivel több, csak mert jó az online kommunikáció?
Igen, partnerünk példája bizonyítja! Vajon hogyan áll össze ez a stratégia?