Elakadó céges fejlődés, lassuló eredmények… – kívánatos felívelés
vajon a szélesebb online nyitás milyen mértékben lendítene az üzletvitelen?
Növekvő profittal magasabb árszínvonalon dolgozni!
Hogy leendő ügyfeleid szakértőként, bizalommal tekintsenek rád!
Javítva ajánlataid elfogadási arányát, hogy több ügyfél érkezzen!
Növekvő üzletmenetet megvalósítani, pénzügyi problémák nélkül!
Ezek valóban klassz célok! Jó hír, hogy a következetes kommunikációs stratégia elvezet hozzájuk!
Ám hogyan kezdenél hozzá? Tanulással? Tervezéssel? Teszteléssel? Újrakezdéssel? Többkörös, időigényes megvalósító munkával?
Sokkal egyszerűbb, ha tájékozódsz meglévő, működő példákból! Amelyek valódiak, megtörténtek, bizonyítottan eredményesek!
Olvasd el, és spórold meg az időt, energiát, amit egyébként próbálkozással és újratervezéssel töltenél!
Olvasd el, milyen lépések követték egymást, hogyan alakultak ki azok a dolgok, technikák, amelyek mára biztosítják e két cég számára a versenyelőnyt és az ehhez szükséges alapokat!
Két mai magyar cégről van szó, akik hozzád hasonlóak!
- Kidolgozott, sikeres stratégiát követ
- Erős pozíciót nyert a piacon
- Prémium ügyfélkörrel dolgozik
- Megválogathatja ügyfeleit
- Jóval nagyobb profittal dolgozik, mint korábban
Kezdő vállalkozásként néhány hónap alatt átlépték a havi 10 milliós bevételt, mára régiós piacvezetőként ünnepli az évfordulókat.
Krisztián cége 30% bevételnövekedést ért el egyetlen év alatt! Vevőik szívesen kifizetik a magasabb árszínvonalat. A növekedés már tízszeres a kezdéshez képest!
A két sikertörténetben mi vagyunk a közös láncszem.
Mindkét partnerünk számára ötleteket, irányt adtunk és kivitelezést.
Olvasd el milyen lépések történtek, és fordítsd saját hasznodra!
Csak egy kattintásra vagy attól, hogy megtudd, mi történt e két vállalkozás kommunikációjában, ami sikeresen meglendítette üzletvitelüket! Miért is állnál itt meg? Kattints gombra, majd a felugró ablakban kérd el a hozzáférést! E-mailben küldjük a linket, pár perc múlva olvashatod!
Ha most mégsem kéred el, lehet, hogy lemaradsz arról, hogy a homlokodra csapj: „- Ez ennyire egyszerű?” – Kár lenne olyan infókat itt hagynod, ami nyilvánvalóan hasznára volt másoknak! Inkább szerezd meg, csináld utánuk!
Olvasd el, milyen lépések követték egymást, hogyan alakultak ki azok a dolgok, technikák, amelyek mára biztosítják e két cég számára a versenyelőnyt és az ehhez szükséges alapokat!
Két mai magyar cégről van szó, akik hozzád hasonlóak!
- Kidolgozott, sikeres stratégiát követ
- Erős pozíciót nyert a piacon
- Prémium ügyfélkörrel dolgozik
- Megválogathatja ügyfeleit
- Jóval nagyobb profittal dolgozik, mint korábban
Kezdő vállalkozásként néhány hónap alatt átlépték a havi 10 milliós bevételt, mára régiós piacvezetőként ünnepli az évfordulókat.
Krisztián cége 30% bevételnövekedést ért el egyetlen év alatt! Vevőik szívesen kifizetik a magasabb árszínvonalat. A növekedés már tízszeres a kezdéshez képest!
A két sikertörténetben mi vagyunk a közös láncszem.
Mindkét partnerünk számára ötleteket, irányt adtunk és kivitelezést.
Olvasd el milyen lépések történtek, és fordítsd saját hasznodra!
Csak egy kattintásra vagy attól, hogy megtudd, mi történt e két vállalkozás kommunikációjában, ami sikeresen meglendítette üzletvitelüket! Miért is állnál itt meg? Kattints gombra, majd a felugró ablakban kérd el a hozzáférést! E-mailben küldjük a linket, pár perc múlva olvashatod!
Ha most mégsem kéred el, lehet, hogy lemaradsz arról, hogy a homlokodra csapj: „- Ez ennyire egyszerű?” – Kár lenne olyan infókat itt hagynod, ami nyilvánvalóan hasznára volt másoknak! Inkább szerezd meg, csináld utánuk!
Ez két cégvezető ma így vélekedik
“Egy honlapért jöttünk, de még ki sem volt fizetve, amikor már teljes erővel működő új stratégiánk volt. Hetek alatt sikerült jó üzleteket szerezni, azóta is rendszeresen konzultálunk”
„Hamar rávezetett, hogyan kell kommunikálni saját weboldalunkon. Ajánlom ezt a fajta együttműködést annak, aki ki mer állni a sorból, és többre vágyik, mint a versenytársak!”
Mérhető eredmények
Kis- és középvállalkozásoknak, aki nagyobbak szeretnének lenni…
Induló vállalkozásként
Az Open Doors induló vállalkozásként szerette volna minél hamarabb sínre tenni az üzletmenetet. Azonban a kezdeti idők nem voltak egyszerűek. Hirdettek itt-ott, rádió, újság… – de az igazi forgalom az online kommunikáció felpörgetésével érkezett meg. Ma bőséges havi büdzsével dolgoznak, és piacuk meghatározó szereplőivé váltak.
Évek óta működő cégként
A G-TA Kft. kisvállalkozásként takaréklángon üzemelt. Aztán hirtelen, egy év alatt kétszámjegyű nevekedést produkáltak, és a következő évben még erre is ráfejeltek. A cégvezetőnek kisimult a homloka, büszke az eredményekre. Eltűntek az árvadász érdeklődők, kevesebb árajánlatot készítenek, de az elfogadási arány nagyot nőtt. Színvonalasabb vevőkört szolgálnak ki, magasabb profittal.
baráti üdvözlettel:
Gergely Gábor
Az Alphadesign alapítója
„Fekete Öves Marketinges” – Marketing Commando 2012-ben
Az Üzleti Megbízhatóság Fődíjának nyertese” – Együttműködő Vállalkozók Szervezete 2015
„A Honlapragasztó” c. könyv szerzője 2016
„Év Honlapja díjazott” – Magyar Marketing Szövetség 2017-ben, 2019-ben