Olvasd el, hogy miért jó egy kiváló marketinges partner!
“A következő 5 évet is ugyanígy képzelem el, mint az elmúlt 5 évet…” – mondta fülembe partnerünk a telefonon keresztül, amikor arról beszéltünk, hogy újraépítjük weboldalát, amit 5 éve is nálunk készült. – “Rátok bízom, sőt nem nagyon szólnék bele.” -Vajon miért ez a ragaszkodás, aminek örülünk? Miért nem szólna bele, amikor pedig tudom, hogy nem lusta beleszólni?
Tudom azt is, hogy mi a válasz ezekre a kérdésekre, és el is mondom, mert büszke vagyok arra, hogy újabb évekre gondol, amikor bizalmat szavaz nekünk.
A közöttünk meglévő együttműködés már régen túlmutat a weboldal dolgain. Ha közelebbről megnézzük, akkor tulajdonképpen a teljes kommunikációs stratégia tekintetében együttműködünk. Még a közös munka elején, évekkel ezelőtt meghatároztuk az optimális célcsoportot és konzekvensen kommunikáltunk feléjük.
Közben hetek, hónapok teltek el, majd évek. Amikor változott a piac, szépen megbeszéltük mit lehet tenni, igazítottunk a kommunikáción és a futó kampányokon az újabb eredmények érdekében.
Máig hetente konzultálunk adott időpontban, hetente megvitatjuk az üzlettel kapcsolatos dolgokat, megnézzük, hogyan tarthatjuk szinten a cég kommunikációjának színvonalát.
Mivel már évek óta dolgozunk együtt, elég önjárók vagyunk partnerünk témáit illetően. Ennek megfelelően önállóan írjuk a honlapra szánt posztokat, csupán rövid egyeztetés szükséges előtte telefonon. Összefogjuk a közösségi megnyilvánulásokat, finomhangoljuk az éppen futó ads kampányokat, megnézzük melyik időpillanatban mit érdemes tenni a szinten tartásért és a fejlődésért. Mindezt már 5 éve minden héten.
Eközben partnerünk kommunikációjának és természetesen jó teljesítésének köszönhetően kiemelkedett a versenytársak közül. Hálás ügyfeleknek dolgozik és válogathat mit vállal és mit nem. Eredményei évről évre növekednek, aminek mindenki örvend a cégnél és nálunk is.
Ezek után nem csoda, ha ez a véleménye: “- Rátok bízom, tegyétek belátásotok szerint.”
Ez egyébként a legnagyobb elismerések egyike, amit szeretünk hallani ügyfeleinktől. Neked is van ilyen partnered?
Pénzégetés helyett kiemelkedő kommunikáció
Egyik KKV partnerünk havi 40 milliós árbevételnek örvendhet a következetes marketingmunka eredményeként. Sok éve dolgozunk együtt, miközben hétről hétre adaptáljuk az új ötleteket, és a változó körülményekhez idomítjuk a céges kommunikációt.
40 millió havonta! Lehet ennyivel több, csak mert jó az online kommunikáció?
Igen, partnerünk példája bizonyítja! Vajon hogyan áll össze ez a stratégia?