Vajon, hogyan működik a jól bevezetett online kommunikáció, ami bizonyított és jól követhető példaként szolgál ahhoz, hogy Te is alkalmazd? Ha követed a példát, a Te vállalkozásod is szárnyakat kap, aminek eredménye jól látható az éves mérlegben!
Milyen arányban járul hozzá az online kommunikáció az éves bevételhez?
Nyilvánvaló, hogy ezt nem egyetlen hónap vagy negyedév adatai mutatják meg, de éves szinten már jól becsülhető. Partnerünk nyílászárókat értékesít, utolsó éves beszámolójában 435 millós éves bevételt közölt.
Már évek óta dolgozunk együtt, a kezdetektől tudatosan alkalmazott kommunikációs stratégiát alkalmazva.
Az eredmények évről évre növekedtek, az utolsó évben 435 millió lett az árbevétel. Az utolsó öt évben átlagosan 400 milliós árbevétellel számolva
kétmilliárd forintos nettó bevétel adódik öt év alatt.
Vajon mennyi az online térből vonzott vevők aránya?
A bevezetett stratégia során úgy tapasztaltuk, ha lentebb ereszkedik a kommunikáció intenzitása, nyilván kevesebb vevő érkezik, ha ráerősítünk akkor pedig több. Ez evidenciának tűnik, ám következtethetünk belőle arra, hogy milyen arányban járul hozzá a kommunikáció az üzletvitel eredményeihez.
Ráadásul az alkalmazott technika világossá teszi, melyik vevő érkezett az online térből, abban a pillanatban amikor bemutatkozik az üzletben.
Az arány elég magas, nagyjából 75%. Az utolsó öt évben az így bevonzott vevők a teljes bevétel 75%-át jelentik, nagyságrendileg másfél milliárd forintot. Ennyit tett az online kommunikáció partnerünk zsebébe 5 év alatt.
Lehet másfél milliárddal több, csak mert jó az online kommunikáció?
Bizonyított példa mutatja, hogy bizony működik a dolog!
Vajon hogyan állt össze ez a stratégia?
- Hogyan tudta partnerünk meglovagolni az internet adta lehetőségeket?
- Milyen fordulatok vezettek odáig, hogy a cég évről évre bővül, és kvalifikált vevőkörnek örvendhet?
- Miért maradtak el a problémás, kicsinyes ügyfelek, miért értékesíthet magasabb áron, mint a versenytársak?
- Miért örvendhet hatékonyabb értékesítési arányoknak, mint korábban?
Adj esélyt ennek az infónak, és magadnak, hogy a Te céged üzletvitele is ilyen látványosan bővüljön! Ezt látva kisimulnak a ráncok minden gondterhelt cégvezető homlokán, és út nyílik a kiszámítható, tervezhető üzletvitel felé.
Összefoglaltam ezekről egy beszámolót, amit jó szívvel ajánlok, hiszen részletesen leírtam benne, minek köszönhetően lehetett ezt elérni. Más nyilván nem teszi ki a kirakatba az ilyen bennfentes információkat, de partnerünk megengedte, hozzájárulását adta.
Érdemes ezt elolvasnod,…
ha felívelő üzletmenetre vágyó cégvezető, vállalkozó vagy, aki szívesen támaszkodna hatásos webes kommunikációra. Ha szeretnéd elkerülni a felesleges köröket, és végre a jó irányba mozdulnál, céljaid teljesülése felé.
Gergely Gábor vagyok az Alphadesign alapítója
Cégemmel már 2002-től azért dolgozunk, hogy parnereink üzleti kommunikációját élesre hangoljuk, és mérhető eredményekkel gazdagodjanak.
Jó szívvel ajánlom, ha Te is ezen dolgozol, és szívesen veszel minden segítséget. Díjtalanul elolvashatod, meríthetsz belőle, fordítsd saját hasznodra!
Kár lenne olyan infókat itt hagynod, ami nyilvánvalóan hasznára volt másoknak! Inkább szerezd meg, csináld utánuk!
Ha felívelő bevételre vágyó cégvezető, vállalkozó vagy, aki szívesen támaszkodna hatásos webes kommunikációra. Ha szeretnéd elkerülni a felesleges köröket, és végre a jó irányba mozdulnál, céljaid teljesülése felé.
Cégemmel már 2002-től azért dolgozunk, hogy parnereink üzleti kommunikációját élesre hangoljuk, és mérhető eredményekkel gazdagodjanak.
Jó szívvel ajánlom, ha Te is ezen dolgozol, és szívesen veszel minden segítséget. Díjtalanul elolvashatod, meríthetsz belőle, fordítsd saját hasznodra!
Kár lenne olyan infókat itt hagynod, ami nyilvánvalóan hasznára volt másoknak! Inkább szerezd meg, csináld utánuk!