• Facebook
telefon: +36 305 658 658
Online kommunikáció, vonzó weboldalak, kiváló támogatással
  • Kezdőlap
  • Így dolgozunk
  • Mentor program
  • Online marketing stratégia
  • Referenciák
  • Publikációk
  • Magunkról, kapcsolat
  • Díjtalan konzultáció
  • Menu Menu

Testelixir – alternatív természetgyógyászat

„A honlap harmóniát sugároz, amit én is szeretnék a klienseim felé közvetíteni a saját munkám során. A lágy színek és a jól áttekinthető, de mégis változatos honlapelemek egyfajta biztonságot is sugároznak, egységes egészet alkotnak.”

Dr, Détári Anikó – természetgyógyász

A Textelixir Test Harmónia Stúdió új egészségügyi vállalkozásként segíti az alternatív inger- és mozgásterápiák iránt érdeklődő közönséget. Induló vállalkozásként az alapoktól építjük fel kommunikációját. Ennek mérföldköve a honlap és az a köré építendő stratégiák, amelyek megvalósítása meghatározott terv szerint halad. Anikónak nem csak weboldal készül, hanem fokozatosan kiteljesedő összetett marketingrendszer. Nagyszerű együtt dolgozni!

Ezekkel járultunk hozzá

– marketingterv, – online megvalósítás, – online kampányok, – webes struktúra, – tartalomfejlesztés, – komplett szerkesztői munka, – keresőbarát tartalomkezelő rendszer, – marketingüzenetek és vizualitás, – optin metódusok, crm kapcsolása – optin rendszer felépítése, – hírlevelek indítása, – rendszeres konzultációk

A Testelixir honlap marketingcéljai

A természetgyógyászat motorja dr. Détári Anikó képzett, állami engedélyekkel rendelkező természetgyógyász, kezelései középpontjában a Bowen technikán alapuló ingerkezelések és alternatív mozgásterápiák vannak, mint a jóga, a csikung. A kezelések után a pszichés és az élettani folyamatok az egyensúlyi állapot felé mozdulnak. A kliensek megtalálják az összhangot saját testük folyamataival és később saját maguk is képesek befolyásolni a működést.

A weboldal célja az érdeklődők bizalmának erősítése a Stúdió felé. Információs tartalmak szolgálnak az ismeretterjesztés eszközéül, szólnak a Bowen és Csikung technikák mibenlétéről, hasznáról, előnyeiről. A weboldal aktív része a felépített marketingstatégiának, a bevezető szolgáltatás, az állapotfelmérés igénybevételére motivál. A potenciális érdeklődők számára van esettanulmány, amely regisztráció ellenében olvasható, letölthető. A honlap mögött hírlevélküldő rendszer működik, ami időnként érdekes információk olvasására hívja meg a regisztráltakat, vissza a honlapra. Ahol ismét találkoznak a branddel és a motivációs infókkal.

A honlapon többféle garancia biztosítja a célcsoport kényelmét és a terápia hatékonyságát, mint a fájdalommentes garancia, a szakmai garancia és az optimizmus garancia. Amennyiben a kliens kényelmét, optimizmusát beárnyékolja bármilyen körülmény, visszaigényelheti a befizetett díjat.

A weboldal része az előre megtervezett kampányjellegű értékesítési folyamatnak azzal, hogy hatékony motivációs eszközökkel van felszerelve és azok automatikusan működnek.

Anikó írta:

„Nagyon köszönöm a segítségedet, Gábor. Megnyugtató érzés volt, hogy mindig pontosan tudtad, hogy mit, hogyan kell tenni a sikeres munka érdekében. A szakmaszereteted pedig inspirálóan hat rám és egy jó iránytű.”

A honlap köré épített marketingstratégia elemei:

– vonzó megjelenés, ami kiemeli a weboldalt a tömegből
– szolgáltatáscsomagok üzenetei és szöveges tartalmai – szövegírói támogatással
– rendszeres blog, ami alátámasztja a szakmaiságot és érdekes vonzerőt képvisel
– landing oldalak ajánlatokkal, amelyek a hirdetésekre kattintókat fogadja
– feliratkoztató metódus, csali, lead magnet, ez jelenleg 15%-os hatékonysággal megy
– hírlevélküldő rendszer, ami gyönyörű és érdekes hírleveleket küld
– hírlevelek megfogalmazása szövegírói támogatással
– hirdetések, posztok a közösségi oldalakon
– heti követés, a tartalmak proaktív megújítása

Arculati tervezés

  • márkaépítés, rendszeres marketing, webdesign
  • honlap + arculati tervezés, márkaépítés, rendszeres marketing
  • arculati tervezés, márkaépítés, online kommunikáció
  • webdesign, arculati tervezés, marketing
  • márkaépítés, online kommunikáció, webdesign + arculati tervezés
  • honlap + arculati tervezés, márkaépítés, rendszeres marketing
  • üzleti stratégia, márkaépítés, rendszeres marketing
  • honlap + arculati tervezés, rendszeres marketing
ElőzőKövetkező
12345678

Élőben is megnézheted!

www.testelixir.hu
Így dolgozunk együtt

Első körben megbeszéléseket tartottunk, amelyek során egyeztettük elképzeléseinket, tisztába jöttünk Anikó céljaival, illetve elmerültünk a témában. Mélyre ástunk, hogy minél több részlettel tisztában legyünk a természetgyógyász munkájával kapcsolatban. Átbeszéltük az egyes kezelések mibenlétét, mindezt azért, hogy utána képesek legyünk hatásos üzeneteket tolmácsolni a honlapon és a közösségi felületeken.

A weboldalhoz bőséges szakmai tartalom érkezett. Az egyes tartalmi részeket újrastruktúráltuk, kiegészítettük. A weboldal képeit magunk gyűjtöttük össze, a honlapgazdával egyeztetve illesztettük a tartalomba.

A weboldal elkészülte után sem hagyjuk abba, a kommunikáció rendszeres a Facebookon és az Instagrammon. Rendszeres posztok következnek, hirdetésekkel. A kommunikáció előre tervezett forgatókönyv szerint történik.

Az induló vállalkozást arculati anyagokkal segítettük, a beinduláshoz szükséges offline kellékek tervezésével. Külön öröm látni a képeket a rendelő falán.

Az együttműködés heti fordulókkal zajlik, minden konzultáción megbeszéljük a haladást, a tapasztalatokat és annak megfelelően tervezünk. Rá egy hétre új konzultáció következik!

Az eredmény

– Remek visszajelzések a honlappal kapcsolatosan
– Példaértékű honlap építi az imázst
– Rendszeres posztok, ajánlatok a FB-on
– Bátran induló ajánlatkérők a honlapon
– A weboldal jól érezhetően bizalmat épít
– Folyamatosan gyűjti az érdeklődőket

„Köszönjük Anikónak, hogy számít ránk, és céltudatosan dolgozik. Örömmel működünk közre sikere érdekében.”

Partnerünk ezt írta:

„A heti konzultációk nagyon fontos elemei a közös munkának, amikor élőben is találkozunk még ha online történik is. Mire már épp leülepednék, Te jössz néhány új inspirációval és akkor nekem is jobban gurul tovább a szekér.”

vonzó weboldalak, referencia, testelixír
Dr. Détári Anikótermészetgyógyász - Testelixir
ElőzőKövetkező

Megújuló kommunikáció, felívelő eredmények

Nézd meg, mit jelentett ez két partnerünk számára!

Ez a két vállalkozás kiugró eredményekkel gazdagodott. Megerősítették piaci pozícióikat, s mára válogatott vevőkört szolgálnak ki magasabb profittal, egyenletesen bővülő üzletmenettel. Olvasd el, hogyan sikerült ezt elérni!

Open Doors honlap, üzleti kommunikáció, online marketing stratégia
Induló vállalkozásként

Az Open Doors induló vállalkozásként repülőrajtot vett, miután olyan online stratégiát kezdett alkalmazni, amit a versenytársak azóta sem tudnak követni. Hónapok alatt növekvő pályára álltak, ma piaci szegmensük jelentős cégeként ünnepeljük az évfordulókat.

“A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. Rendszeresen, hetente konzultálunk.” – Mulik Sándor, Open Doors

Vajon milyen lépések születtek a siker érdekében?


Adj jobb esélyt magadnak, olvasd el!

G-ta honlap design, tartalomfejlesztés, online marketing stratégia
Meglévő vállalkozást erősítve

Krisztián korábban évek óta működő vállalkozása szilárdabb lábakra állt. 30% növekedést értek el egyetlen év alatt a honlap köré épített stratégiával, az üzletvitel hatalmasat változott. Évek óta hetente konzultálunk, azóta megtízszerezte árbevételét.

“Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.” – Kanizsár Krisztián, G-TA Kft.

Vajon mi a volt a stratégia, ami ezt eredményezte?


Kérd el, fordítsd saját hasznodra!

Ez is jár hozzá!

Egy remek könyv, ami összefoglalja a szemléletet, ami már sok partnerünknek segített megtöbbszörözni az eredményeket!

ügyfélszerzés, üzleti stratégia, online kommunikáció, webdesign
Hogyan lehet weboldalad hatásos, bizalomépítő és üzletileg helytálló? Erről szól ez a könyv, jó szívvel ajánlom Neked!

Ebben a könyvben összefoglaltam azokat az elveket, amelyek mentén építkezve úgy kommunikálhatsz, ami kiemel a versenytársak közül. Leírtam, hogyan érdemes felépíteni üzeneteidet, azok sorrendjét, konkrét példákkal, módszertan érkezik megújuló, ütős ajánlataidhoz és azok tálalásához.

Hatás 1:

Napokon belül hozzáfogsz, hogy az alapoktól átalakítsd kommunikációidat!

Hatás 2:

Világosan fogod látni, mi a különbség a weboldalépítés és a marketingorientált webes kommunikáció között, és rájössz, hogy nagy kanállal kéred az utóbbit…

Olvasd el, fordítsd saját hasznodra!
Itt kérd el!

További munkáink közül

e-help alphadesign referencia

E-Help, munkaerőközvetítés

cívis márvány weboldal

Civis Márvány

online kommunikáció, tartalomfejlesztés, webdesign, üzleti stratégia

Creative3D

Alphadesign
Visszagörgetés a tetejére