6 év után megújulva, az egészségtudatos vevőkért
„Eddig nem volt olyan kérésem, amit szinte néhány órán belül ne oldották volna meg. Fél szavakból is megértjük egymást. Korrekt, egyenes cég, öröm velük együtt dolgozni!”
Duldner Albert – Tündérvíz, tulajdonos
A Tündérvíz sajátmárkás, energiával dúsított vizet gyárt és palackoz egészségtudatos fogyasztók számára. A vevők kiszolgálásának fontos színtere a webshop, amely naponta fogadja a megrendeléseket. 6 évvel az első webshop fejlesztése után újraépítettük a honlapot, amely szép felületével tovább építi a céges imázst, és könnyen kezelhető felületet nyújt a vásárláshoz. Megújulva, az egészségtudatos vevőkért dolgozik.
Ezekkel járultunk hozzá
– webes arculat, – webshop, – koncepció, tartalmi struktúra, – tartalomfejlesztés, szövegírás, – komplett szerkesztői munka, – keresőbarát funkciók, – tartalomkezelő rendszer, – marketinges üzenetek és vizualitás
A tündérvíz honlap céljai
A honlap feladata, hogy egyszerűen használható, sikeres webshop működést produkáljon. Az előző weboldal 6 éves működése után érett meg az elhatározás a váltásra. Az új honlap a webshop funkciók mellett célként kapta, hogy erősítse a cégimázst, folyamatosan fejlődő cég képét tolmácsolja.
Új webshop a régi termékekkel
A honlap eleganciáját ennek megfelelően megcsiszoltuk. A kezdőlapot teljesen újjávarázsoltuk, és a belső aloldalak struktúrája is megújult. Úgy intéztük a weboldal felépítését, hogy a termékeket nyilvánvalóen ne kelljen újra felvinni a rendszerbe. Ezért a régi webshopból exportáltuk a termékek információit majd az új webshopba importáltuk azokat.
Az új webshop első eredményei: megújult felépítése, kiemelkedő esztétika. Megújult belső admin felületek. Egyszerű kezelhetőség és magasabb műszaki körülményekhez való megfelelés.
A webshop integrálva van az árukeresővel, a honlapon megjelenő termékek szabadon kereshetők az interneten.
Élőben is megnézheted!
Így készült a weboldal
A honlap tulajdonképpen a korábbi, szintén általunk 2015-ben készített honlap felújítása volt. Időközben eltelt 5-6 év, és a technika fölött eljárt az idő.
Az első körben megbeszéltük mit veszünk át a korábbi honlapról, és milyen tartalmakkal egészítjük ki. Nyilván új célok kerültek látókörbe, s a webstruktúrát annak megfelelően alkottuk újra. Első lépésben létrehoztunk egy üres weboldalt, amelyhez hozzáigazítottok a termékstruktúrát.
Amikor az új tartalomkezelő befogadta a korábbi honlapról származó termékeket, ezután dolgoztuk fel az egyéb tartalmi részeket. A régi honlaphoz képest lényeges változás volt, hogy az új szemléletesebben, modernebb megjelenéssel alapozza meg a céges üzeneteket. A régi weboldal is rendben működött, azonban a jövőre nézve az új magasabb verziószámú környezetben állt munkába, ezért újabb hosszú időn keresztül szolgál majd gazdáinak megelégedésére.
Aminek a honlapgazda örül
– Pozitív visszajelzések a honlapról.
– Példaértékű megjelenés
– Reszponzív megjelenés mobilon is
– A weboldal tükrözi a gyártó fejlődését
– Egyszerűen kezelhető tartalmak
– Optimalizált, keresőbarát felépítéssel
– Részletes termékmenedzsmenttel
Nagyszerű volt részt venni egy egyébként sikerrel dolgozó webshop megújításában. Örömmel láttuk a honlapgazda bizalmát munkánk iránt, s hogy 5 évvel később újra bennünket választott. Köszönjük!
Partnerünk ezt írta: