Hogyan lehetsz biztos abban, hogy a weboldal pontosan az elvárt eredményeket hozza, és megbízhatóan támogatja üzletviteledet?
A cégek félhetnek attól, hogy az új weboldal nem hozza meg a várt eredményeket, és nem lesz elég hatékony a célközönség elérése szempontjából. Ez nyilván kétségeket szül, hiszen senki nem szeretne felesleges beruházást vállalni, olyan projektbe ölni pénzt és energiát, amelynek eredménye bizonytalan.
A bizonytalanság mindig kockázat, amit kétségtelenül minimalizálni kell. A legnagyobb félelem a bizonytalanság, így kerüld el!
Olvasd el, milyen javaslatokat érdemes megfontolni a weboldal legjobb eredményei érdekében, és amelyekkel áthidalhatod a félelmek szakadékát!
Piackutatás, pozícionálás
Fontos, hogy a cég alaposan megértse a piaci igényeket és a versenytársak tevékenységét a weboldal indítása előtt. A piackutatás segít felmérni, hogy milyen elvárások vannak a célcsoport részéről, és milyen lehetőségek vannak a versenytársakkal szemben.
Amikor régen a seregek csatára készültek, igyekeztek valami olyan előnyt szerezni, amivel az ellenfél fölé kerekedtek. Élesebb, nagyobb hatótávú fegyverek, bátrabb, motiváltabb katonák, taktikusabb hadvezetés. A weboldal kapcsán Neked is érdemes felmérni az összes szóba jöhető előnyt, amivel labdába lehet rúgni az erős versenyben. A piaci igények alapos elemzése után a pozicionálás lehet nagyszerű előny, ami miatt a piac felfigyel rád, és ajánlataidra.
Célkitűzések meghatározása
Fontos, hogy a tisztában légy azzal, hogy mit is szeretnél elérni az új weboldallal. A célkitűzések meghatározása segít az irány meghatározásában és a prioritások megszabásában. Például, lehet cél a látogatók számának növelése, az eladások fokozása vagy a brand tudatosság növelése.
Megfelelő tervezés és tesztelés
Az új weboldal tervezése előtt fontos, hogy a cég alaposan kidolgozza a felhasználói élmény tervezését (UX design) és a weboldal struktúráját. A prototípusok és a felhasználói tesztek segíthetnek az esetleges hibák és problémák felderítésében még az éles indítás előtt.
Projektmenedzsment
A projekt megfelelő menedzselése kulcsfontosságú a bizonytalanság minimalizálásához. Az ütemterv és a határidők meghatározása, a felelősségi körök egyértelműsítése, és a megfelelő kommunikáció biztosítása a résztvevők között segít elkerülni a késéseket és az esetleges félreértéseket.
Adatokon alapuló döntések
Az adatok gyűjtése és elemzése segíti abban, hogy a tényekre és a valóságra alapozott döntések szülessenek. Fontos a weboldal teljesítményének nyomon követése, mint például a látogatói adatok, konverziók és felhasználói visszajelzések. Ez segít az esetleges problémák azonosításában és a weboldal folyamatos fejlesztésében.
Szakértői segítség igénybevétele
Ha nincs megfelelő belső erőforrásod vagy tapasztalatod az új weboldal indításához, érdemes szakértőket bevonni a folyamatba. Egy megbízható webfejlesztő vagy digitális ügynökség segíthet a projekt megvalósításában, a biztonság és a minőség garantálása érdekében.
Lám, mi pontosan ilyen partnerek lehetünk, akik segítenek a fenti folyamatok tervezésében és kivitelezésében. Segítünk abban, hogy a weboldal indításával kapcsolatos bizonytalanság eltűnjön, helyette pedig magabiztosabban léphess üzletviteled bővítése felé.
Kérj további javaslatokat, konzultációt most!
TIPP! Honlap átépítése előtt ez a következő logikus lépés!
Díjtalan konzultáció
Kézenfekvő lépés lehet, ha díjtalan konzultációt kérsz, mert gyorsan kiderülhet, hogyan segíthetünk. Mi már évtizedek óta dolgozunk hozzád hasonló cégekkel, vállalkozókkal, akik elégedettek. Tartozz Te is közéjük! Kérj konzultációt most!
Egyik KKV partnerünk havi 40 milliós árbevételnek örvendhet a következetes marketingmunka eredményeként. Sok éve dolgozunk együtt, miközben hétről hétre adaptáljuk az új ötleteket, és a változó körülményekhez idomítjuk a céges kommunikációt.
40 millió havonta! Lehet ennyivel több, csak mert jó az online kommunikáció?
Igen, partnerünk példája bizonyítja! Vajon hogyan áll össze ez a stratégia?
Lapozd végig a véleményeket!
„A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. 11 éve rendszeresen, hetente konzultálunk.”
„Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.”
„Rövid idő alatt mindent elkészített a csapat amit kértünk, és annál sokkal többet. A megvalósult álom végre informatív de nem unalmas. Láthatóak az erősségeink de nem tolakodó. Nagyon jól használható mind nekünk mind a partnereknek.”
“Jól esett, amikor proaktív módon bátran nyúltatok a tőlünk kapott anyagokhoz, de bizalommal tudtuk jelezni, ha valamit másként szeretnénk. Azt tettétek hozzá, ami hiányzott, nem többet, és nem kevesebbet.”
„Köszönöm, letisztult, igényes munkát vehettünk át, aminek igazán örültünk. A jövőben is bizalommal fordulok hozzátok és szívvel ajánlom tovább munkátokat…”
“Számomra váratlan és hihetetlen volt, hogy mindig betartottátok a határidőket és a megbeszélteket.”
“A heti konzultációk nagyon fontos elemei a közös munkának, amikor élőben is találkozunk még ha online történik is. Mire már épp leülepednék, Te jössz néhány új inspirációval és akkor nekem is jobban gurul tovább a szekér.”
TIPP! Honlap átépítése előtt ez a következő logikus lépés!
Kézenfekvő lépés lehet, ha díjtalan konzultációt kérsz, mert gyorsan kiderülhet, hogyan segíthetünk. Mi már évtizedek óta dolgozunk hozzád hasonló cégekkel, vállalkozókkal, akik elégedettek. Tartozz Te is közéjük! Kérj konzultációt most!