Hidegzuhany: sosem lesz ezer látogatód, csak mert elöl vagy a gugliban. Viszont lehet ezer látogatód, ha használsz valamilyen kampányeszközt, azért persze fizetni kell, sokat vagy keveset. Azonban biztosan nem mindegy, hogy ennek köszönhetően mennyi telefonhívást fogadsz… – ezért rég elavult a ‘majd csak’ fogalma, ettől sokkal többet érdemes tenni a weboldal sikere érdekében.
A weboldal sikere és annak képlete,
Szóval, ha eredményes honlapot szeretnél, akkor akadj le a gugliról és azon gondolkozz, hogy mit ajánlj érdeklődőidnek a honlapon, amiért kinyújtják a kezüket. A weben mindent el lehet adni, amit egyébként máshol is megvennének tőled. De semmi olyat, amit máshol sem vesznek. Rakj tehát össze egy jó ajánlatot, ami megkülönböztet a többiektől!
Írd oda, miért Te és a céged vagy az, aki a legjobb választás! Ha erre lesz egy jó érved, olyan ami a versenytársakra nem jellemző, akkor ez remek versenyelőny. Már csak kommunikálni kell. De talán megvárod amíg valaki Rád talál a gugliban? Ugye, nem?
Ehhez pedig igenis reklámozni kell. Erre valók az adwords és facebook reklámok, hogy csak a tetejét említsük. Ha van egy jó ajánlatod, mutasd meg a tömegnek. Ez a forgalom receptje. E helyett sokan azon agyalnak, hogy mivel lehet még jobban turbózni a SEO-t. Tudod miért virágzik még most is e felfogás? Elmondom. Mert a vállalkozók és cégvezetők egy részének sokkal kényelmesebb kiadni a SEO-t valakinek, aki majd csodát tesz, mint nekiállni egy jó ajánlatot összerakni. Ez van.
Szerencsére van közbülső megoldás. A WordPress honlapokhoz lehet telepíteni egy klassz SEO plugint, amivel még a takarítónéni is keresőbarát formába tudja hozni a weboldalt. De tényleg. A tartalom keresőbarát formába rázására van kézzel fogható egyszerű megoldás, de ez csak technika. Van még valami fontos, amit nagyon szeret a gugli. Méghozzá ez a lényeg. Gyakran megújuló, rendszeresen bővülő szöveges tartalom, publikációk sora. Ugyanis ha látja a gugli, hogy a honlap mögött álló cég kommunikál, él és lélegzik… – akkor a honlap menetel előre. Ezzel szemben hiába a mozdulatlan tartalom, a SEO nem fogja megmenteni a lecsúszástól.
Ha ennek megfelelően igazítod hozzáállásodat a saját honlapodhoz, már csak ezzel is az interneten eredményes felső 20%-ba emelkedhetsz. Hidd el nekem, még mindig megdöbbentő azok aránya, akiknek a honlap egyenlő a remek gugli találatokkal.
Most lehet, hogy ezt gondolod: – De Gábor, most már beszélhetnél arról is, hogyan lehetne a weboldal konkrét hasznát megmérni!
Az eredmények pedig akkor jók, ha számszerűsíthetők. Ha egyébként igen helyesen azt várod a weboldaltól, hogy az ügyfeleket, vevőket tereljen cégedhez, akkor érdemes azonosítani azokat az ügyfeleket, akik a honlap közreműködésével kerültek az értékesítés folyamatába. Ezen ügyfelektől származó bevétel szembeállítható a honlap költségeivel, tehát a végén látni fogod, hogy a honlapra vagy hirdetésre való ráfordításaid milyen ütemben, mikor térülnek meg.
Érdemes kitűzni egészen konkrét célokat! Ha a kampányt úgy alakítod ki, hogy minél több látogatót hozzon a weboldalra, az ügyes törekvés! De még jobb, ha megtoldod a dolgot azzal, hogy előkészítesz számukra egy klassz ajánlatot, amelyet csak a kampányból érkező látogatók láthatnak. Miután megvizsgálod, mennyi ügyfelet hozott a kampány, mekkora bevétellel, máris számszerűsíthető eredményeket látsz, és mérlegelheted őket.
A konklúzió tehát egyszerű. Ha a honlapra vagy a hirdetésekre költött pénzek megtérülését szeretnéd látni, akkor azonosítani, számszerűsíteni kell annak eredményeit a bevételek között. Ha szem előtt tartod, hogy a honlap folyamatainak célja mindig számszerűsíthető eredmény legyen, soha nem lehet kérdéses a ráfordítások és az eredmények összefüggése.
Kézenfekvő lépés lehet, ha díjtalan konzultációt kérsz, mert gyorsan kiderülhet, hogyan segíthetünk. Mi már évtizedek óta dolgozunk hozzád hasonló cégekkel, vállalkozókkal, akik elégedettek. Tartozz Te is közéjük! Kérj konzultációt most!
Garancia!
Szakértelmünket bizonyítja két kiemelt partnerünk, akinek sikereiben osztozunk. Plusz bizonyítják díjaink és eredményeink, 20 éves múltunk. Ezért, ha úgy érzed, hogy kétségeid támadnak a szakértelmet illetően, nyugodtan kérd vissza a pénzed! Vissza fogod kapni.
Együttműködésünk kezdetén mérföldköveket és határidőket állítunk fel. Nyilván nem szeretnénk azok közé tartozni, akik elvállalnak valamit, ami soha nem készül el. Ezért, ha úgy látod, hogy nem teljesülnek a határidők, nyugodtan kérd vissza a befizetett díjat! Vissza fogod kapni!
Biztosak vagyunk abban, hogy már csak a felépített honlap is meglendíti eredményeidet, a kommunikációs együttműködés pedig még nagyobb eredményt hoz. Ha úgy látod, hogy az előtte állapothoz képest nincs változás az üzletmenetben, nyugodtan kérd vissza a díjat! Vissza fogod kapni!
Az egyetlen online kommunikációs cég vagyunk, akik számára
magyar cégvezetők nagy csoportja különleges megbízhatóságot szavazott!
De nem csak a díj kötelez!
bármilyen kicsiny csorbát szenved, kérd vissza a díjat!
Kézenfekvő lépés lehet, ha díjtalan konzultációt kérsz, mert gyorsan kiderülhet, hogyan segíthetünk. Mi már évtizedek óta dolgozunk hozzád hasonló cégekkel, vállalkozókkal, akik elégedettek. Tartozz Te is közéjük! Kérj konzultációt most!
Lapozd végig a véleményeket!
„A weboldal még ki sem volt fizetve, amikor sikerült remek üzleteket szerezni vele. 11 éve rendszeresen, hetente konzultálunk.”
„Azoknak ajánlom ezt a fajta együttműködést, akik ki mernek állni a sorból, többre vágynak, mint a versenytársak.”
„Rövid idő alatt mindent elkészített a csapat amit kértünk, és annál sokkal többet. A megvalósult álom végre informatív de nem unalmas. Láthatóak az erősségeink de nem tolakodó. Nagyon jól használható mind nekünk mind a partnereknek.”
“Jól esett, amikor proaktív módon bátran nyúltatok a tőlünk kapott anyagokhoz, de bizalommal tudtuk jelezni, ha valamit másként szeretnénk. Azt tettétek hozzá, ami hiányzott, nem többet, és nem kevesebbet.”
„Köszönöm, letisztult, igényes munkát vehettünk át, aminek igazán örültünk. A jövőben is bizalommal fordulok hozzátok és szívvel ajánlom tovább munkátokat…”
“Számomra váratlan és hihetetlen volt, hogy mindig betartottátok a határidőket és a megbeszélteket.”
“A heti konzultációk nagyon fontos elemei a közös munkának, amikor élőben is találkozunk még ha online történik is. Mire már épp leülepednék, Te jössz néhány új inspirációval és akkor nekem is jobban gurul tovább a szekér.”
Egyik KKV partnerünk havi 40 milliós árbevételnek örvendhet a következetes marketingmunka eredményeként. Sok éve dolgozunk együtt, miközben hétről hétre adaptáljuk az új ötleteket, és a változó körülményekhez idomítjuk a céges kommunikációt.
40 millió havonta! Lehet ennyivel több, csak mert jó az online kommunikáció?
Igen, partnerünk példája bizonyítja! Vajon hogyan áll össze ez a stratégia?